Vitajte na našom kurze „Komunikačné schopnosti pre manažérov“, ktorý je navrhnutý pre profesionálov v hotelierstve. V tomto kurze sa bude vysvetľovať, ako efektívne komunikovať so svojimi zamestnancami, hosťami a ostatnými zainteresovanými stranami. Bude sa klásť dôraz na aktívne počúvanie, poskytovanie spätnej väzby a riešenie konfliktov. Po úspešnom absolvovaní kurzu sa každý manažér stane profesionálom v oblasti komunikácie.
V rámci kurzu sa budú preberať nasledujúce témy:
- Dôležitosť a druhy komunikácie pri každodennej práci a manažovaní tímu: Preskúmame rôzne formy komunikácie a ich význam pre efektívne vedenie
- Dôležitosť znalostí cudzích jazykov a ich bezproblémová implementácia: Bude sa ukazovať, ako efektívne využiť jazykové zručnosti v každodennej komunikácii.
- Správny výber slov a tón komunikácie smerom ku klientom, ako aj k vlastnému tímu. Budú sa prezentovať techniky, ako komunikovať profesionálne a empaticky.
- Ako zvládať kritické a stresové situácie, a ako ich úspešne odkomunikovať, respektíve ako správne podať kritiku svojim zamestnancom. Bude sa učiť, ako riešiť náročné situácie a poskytnúť konštruktívnu kritiku.
- Ako efektívne zadeliť úlohy a úspešne otvoriť diskusiu tak, aby každý dostal priestor: Budú sa diskutovať techniky efektívneho delegovania úloh a vedenia tímových diskusií.
- Aktívne počúvanie a práca so spätnou väzbou a novými informáciami: Bude sa rozvíjať schopnosť aktívne počúvať a efektívne využívať spätnú väzbu.
- Slušná komunikácia a dodržiavanie pracovnej etiky: Bude sa zdôrazňovať význam etického a zdvorilého správania v komunikácii.
- Efektívne zadeľovanie pracovných úloh a podávanie reportov vedeniu: Budú sa prezentovať techniky na efektívne zadávanie úloh a podávanie prehľadných správ.
- Vecnosť, zainteresovanie druhej strany a efektívne podanie myšlienok, kladenie otázok: Bude sa vysvetľovať, ako jasne a efektívne komunikovať myšlienky a zapájať ostatných do diskusie.
Tento kurz ponúka praktické nástroje a techniky na zlepšenie komunikačných schopností, ktoré podporia úspech tímu a hotela. Tešíme sa na vašu účasť a veríme, že sa stanete majstrami v umení komunikácie!