InštruktorMichal Laurinc
DruhOn-Line Kurz
Študent Zapísaný2
CenaPripravujeme
Kúpiť
Školenie pre zamestnancov pre blog Edu-management.sk

Kurz „Manažment hotelových prevádzok – časť prvá“ je navrhnutý pre manažérov v hotelierstve, ktorí chcú zlepšiť svoje schopnosti a efektívnejšie riadiť hotelové prevádzky. Kurz ponúka komplexný prehľad kľúčových oblastí, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné riadenie hotela a zaisťovanie spokojnosti hostí.

V lekcii prvej – Všeobecná organizácia hotela, sa účastníci oboznámia so základnou štruktúrou a organizáciou hotelových prevádzok. Zistia, ako sú jednotlivé oddelenia prepojené, aké sú ich funkcie a aký je ich vplyv na celkový chod hotela. Táto lekcia poskytne manažérom nástroje na efektívne plánovanie a organizovanie pracovných tímov.

Lekcia druhá – Rezervácia ubytovania a recepcia sa zameriava na dôležitosť prvého kontaktu s hosťom. Účastníci sa naučia, ako správne riadiť rezervačný systém, spracovávať požiadavky hostí a akým spôsobom môže recepcia prispieť k pozitívnemu prvému dojmu. Zvládanie problémov a profesionálny prístup k hosťom sú kľúčové aspekty tejto lekcie.

V lekcii tretej – Pobyt hosťa v hoteli budú manažéri analyzovať procesy, ktoré zabezpečujú spokojný a bezproblémový pobyt hostí. Témy ako riadenie upratovacej služby, vybavenie žiadostí hostí a riešenie sťažností sú podrobne rozobraté s cieľom zlepšiť celkovú úroveň služieb počas pobytu hostí.

Lekcia štvrtá – Bezpečnosť v hoteli sa sústredí na to, ako zaistiť bezpečné prostredie pre hostí aj personál. Účastníci sa naučia implementovať bezpečnostné štandardy a postupy v rôznych krízových situáciách, ako sú požiare, evakuácie alebo riešenie konfliktných situácií.

Tento kurz je nevyhnutný pre manažérov, ktorí chcú zlepšiť svoje schopnosti, zvládať výzvy hotelového manažmentu a dosahovať vynikajúce výsledky.

Odporúčame
Vám tiež absolvovať kurz „Komunikačné schopnosti pre manažérov“ ktorý je navrhnutý pre profesionálov v hotelierstve. V tomto kurze sa bude vysvetľovať, ako efektívne komunikovať so svojimi zamestnancami, hosťami a ostatnými zainteresovanými stranami. Bude sa klásť dôraz na aktívne počúvanie, poskytovanie spätnej väzby a riešenie konfliktov.

Časť 1Úvod
Časť 2Všeobecná organizácia hotela
Časť 3Rezervácia ubytovania a recepcia
Časť 4Pobyt hosťa v hoteli
Časť 5Bezpečnosť v hoteli
Časť 6Záver

Zanechajte odpoveď