InštruktorMichal Laurinc
DruhOn-Line Kurz
Študent Zapísaný3
Certifikát80% test
(1 hodnotenia)
Trvanie 41 minút
Cena€110
Kúpiť
Recepcia v hoteli.

Ako recepčný v hoteli máte neoceniteľný vplyv na skúsenosť, ktorú majú hostia počas ich pobytu. Príchod a odchod hosťa z hotela je dôležitým momentom, ktorý môže výrazne ovplyvniť ich celkový dojem. Vaše správanie, komunikácia a schopnosť riešiť ich požiadavky môžu výrazne ovplyvniť ich dojem. A zároveň rozhodnutie, čii sa vrátia späť do hotela v budúcnosti. Vaša úloha nie je len zabezpečiť, aby sa hostia ubytovali a od-ubytovali, ale aj vytvoriť priateľské a pohostinné prostredie, ktoré zanechá dlhodobý dojem

V tomto online kurze sa zameriame na význam zákazníckeho servisu a na správne postupy pri registrácii hostí do hotela. Komunikácia s hosťami zahŕňa nielen informovanie o izbe a zariadeniach, ale aj počúvanie ich potrieb a snahu poskytnúť im čo najlepšiu skúsenosť. Dôležité je venovať pozornosť detailom a vedieť riešiť neočakávané situácie s profesionalitou a láskavosťou.

Jedným z kľúčových cieľov tohto online kurzu je zdôrazniť význam každého jedného interakcie s hosťom. Od prvých momentov, keď vstúpia do hotela, až po ich odchod. Každý kontakt má potenciál ovplyvniť ich názor na hotel a zanechať stopu v ich pamäti. Preto je dôležité chápať rôzne typy hostí a prispôsobiť im svoj prístup podľa ich individuálnych potrieb.

Príchod a odchod hosťa z hotela je online kurz, ktorý je vhodný nielen pre začiatočníkov, ale aj pre profesionálov, ktorí chcú obnoviť svoje znalosti. Preskúmame najlepšie prístupy v oblasti zákazníckeho servisu a spôsoby ich aplikácie vo vašej práci na recepcii. Budeme sa venovať aj otázkam, ako efektívne riešiť sťažnosti, vytvárať pozitívne prvotné dojmy a udržiavať konzistentnú úroveň služieb pre všetkých hostí.

Odporúčame vám tiež absolvovať kurz „Základy úspešnej hotelovej recepcie„. Tento kurz vám poskytne hlboké znalosti a zručnosti potrebné na zvládanie každodenných úloh na recepcii. Naučíte sa efektívne komunikovať s hosťami, riešiť ich požiadavky a sťažnosti, a vytvárať príjemnú atmosféru, ktorá podporuje ich spokojnosť a návratnosť. Kurz pokrýva aj administratívne aspekty práce na recepcii a poskytne vám nástroje na zlepšenie vašich organizačných schopností a efektivity práce.

 

Úvod – Príchod a odchod hosťa z hotela

Časť 1Úvod
Časť 2Dôležitosť check in a check out
Časť 3Príprava na príchod hosťa
Časť 4Typy VIP hostí a prekvapenia
Časť 5Vítanie hostí
Časť 6Príchod hosťa do hotela
Časť 7Prideľovanie izieb a vydávanie kľúčov
Časť 8Riešenie problémov pri registrácii
Časť 9Odchod hosťa z hotela
Časť 10Záver
Záverečný test