InštruktorMichal Laurinc
DruhOn-Line Kurz
Študent Zapísaný4
Certifikát80% test
(2 hodnotenia)
Trvanie 56 minút
Cena€120
Kúpiť
Šťastná recepčná ktorá absolvovala kurz na Edumanagement

Základy úspešnej hotelovej recepcie sú kľúčové pre zabezpečenie pozitívnej skúsenosti hostí a efektívneho fungovania hotelového podniku. V tomto online kurze pokrývame kľúčové aspekty a povinnosti, ktoré sú nevyhnutné pre úspech v tejto oblasti.

V rámci kurzu sa budeme venovať širokej škále tém, ktoré sú kľúčové pre prácu na recepcii hotela. Jednou z prvých tém, ktoré preberieme, je uniforma a osobná hygiena. Nosenie správnej uniformy a starostlivosť o osobnú hygienu sú kľúčové pre vytvorenie profesionálneho a dôveryhodného dojmu na hostí.

Ďalej sa budeme venovať znalosti izieb v hoteli. Je dôležité, aby personál na recepcii mal dobrý prehľad o ponúkaných izbách, ich vybavení a možnostiach, aby mohol hostí informovať a uspokojiť ich požiadavky.

Správanie sa na recepcii je ďalšou kľúčovou témou, ktorú budeme preberať. Profesionálne a zdvorilé správanie je nevyhnutné pre vytvorenie príjemného prostredia pre hostí. Existuje aj päť osvedčených postupov, ako privítať hostí, keď prídu do hotela a tieto si tiež preberieme v našom kurze „Základy úspešnej hotelovej recepcie“.

Overbooking alebo nadmerné rezervácie sú problémy, s ktorými sa môžu hotely stretávať. Budeme sa venovať spôsobom, ako tieto situácie riešiť a minimalizovať negatívne dopady na hostí.

Telefonická komunikácia: Kurz poskytne účastníkom školenie v oblasti efektívnej telefonnej komunikácie, vrátane správnej etikety, riešenia problémov a poskytovania informácií.

Emailová komunikácia: Účastníci sa naučia dôležité princípy písania a správy emailovej komunikácie s dôrazom na jasnosť, zdvorilosť a profesionalitu.

Nakoniec budeme preberať techniky upsellingu a cross-sellingu, ktoré môžu prispieť k zvýšeniu predaja a zlepšeniu skúseností hostí.

Tieto témy tvoria základný rámec nášho online kurzu „Základy úspešnej hotelovej recepcie“, ktorý sa snaží poskytnúť účastníkom dôležité znalosti a zručnosti potrebné pre úspešnú prácu na recepcii hotela.

Veríme, že tento kurz zlepší profesionálne schopnosti a prispeje k efektívnemu fungovaniu hotelového podniku.

Odporúčame

Vám tiež absolvovať kurz „Príchod a odchod hosťa z hotela„. Tento kurz sa zameriava na kľúčové momenty v interakcii s hosťami pri ich príchode a odchode. Naučíte sa, ako správne vykonávať registráciu a odhlásenie hostí, ako efektívne komunikovať a poskytovať vynikajúci zákaznícky servis. Kurz vám pomôže porozumieť významu týchto okamihov a ako ich využiť na vytvorenie pozitívneho dojmu, ktorý podporí návratnosť hostí.

 

Úvod – Základy úspešnej hotelovej recepcie

Časť 1Úvod
Časť 2Uniforma a osobná hygiena
Časť 3Znalosť izieb v hoteli
Časť 4Správanie sa na recepcii
Časť 5Nadmerné rezervácie
Časť 6Telefonická komunikácia
Časť 7Emailová komunikácia
Časť 8Upselling a Cross-selling
Časť 9Záver
Záverečný test